Klockan är 07.00 och endast Hedda är vaken.


Ja vad gör jag vaken nu egentligen? Jag får ryck iband när jag vaknar och bara inte kan somna om. Gårdagen erbjöd ju som vanlig jobb och sen satt vi kvar en sväng efter jobbet och några drack lite öl. En stund senare promenerade vi in mot stan och alla utom jag gick på krogen.
Idag när jag är uppe så tidigt ska jag ta en sväng på stan innan jobbet och se om det finns något fint att spendera lite pengar på. Jag har heller inte hittat någon bra Madde present så det måste jag lösa under dagen.
Nä nu ska jag fixa en fet frukost och se om jag blir på bättre humör. Här är lite bilder som jag fotade på jobbet (mitt liv) igår igen.
 Det var så vackert när jag gick hem igår.....


Kram /Heddan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0