if I tell the world I'll never say enough 'cause it was not said to you

När man jobbar 6-17 som jag har gjort idag (och även kommer att göra imorgon) så orkar man inte med speciellt mycket efter jobbet. Jag har lyckats åstadkomma en middag, diskat och duschat. Och så har jag bokat flyg till Göteborg nästa vecka, längtar! Nu ligger jag i sängen och lyssnar på min supderduperbra spellista som till största del består av Adele, Veronica Maggio och John Mayer. Innan jag kryper till kojs så bjuder jag på lite fler bilder från lördagens festligheter:


Fina Madelene som vi firade!



Jag och Hedda körde på "Sverige" som klädtema!




Sov gott alla små rumpnissar!

/E

Kommentarer
Postat av: Mamma Ewa & lilla Noel - mejla för lösen till bloggen.

Roligt med klädtema :) O snygg du var i klänningen emma :)

2011-05-31 @ 08:53:14
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/
Postat av: Madde

äre till p du ska? :-)

2011-05-31 @ 14:35:07
URL: http://mlundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0