Gammal vänskap rostar aldrig!

Hanna och Lina var som sagt här tidigare idag på fika. Jag fick höra om Hannas Milano-resa och klämma på Linas stora mage (inte för att hon är fet, utan för att hon har en liten bebbe som växer och frodas där inne!). Det är lite häftigt att vi har hängt ihop sen vi var 4-5 år gamla!

Jag försökte göra fikat lite nyttigt, vilket resulterade i en fruktsallad, men jag hade även bollat upp med lite Delicatobitar utifall att tjejorna blev besvikna på avsaknaden av socker. Fina presenter fick jag också!





/E


Kommentarer
Postat av: Sara

Söta flickor..då och nu :)

2011-05-24 @ 18:38:37
Postat av: Fatima

Nu blir jag sugen på Fruktsallad.. Vilken fin dukning också.



Kör också på nyttigt nu, graviditets kg ska bort bort :) kramis och godnatt.

2011-05-24 @ 22:16:56
URL: http://www.thistakes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0