As it should be

Hej på er alla våra positiva och älskvärda läsare!

Idag är en ny dag, och jag känner mig som en helt ny människa. Jag ramlade i säng redan klockan 21 igår av utmattning, och vaknade klockan 9 av änglaröster som sjöng "Halleluja" för mig! Sömn kan verkligen göra underverk för både kropp och själ, jag tycker t.o.m. att mitt hår känns vackrare och glansigare idag! (Eller så skulle jag behöva en hårtvätt?)

Nu ska jag bege mig ut på en powerwalk runt udden. Jag föredrar den svängen framför att gå runt sjön, för där slipper man bilar och asfalt de mesta av vägen, och sen så är det oftast en fröjd för ögat att blicka ut över vattnet. Lägg på lite Veronica Maggio i öronen så har man ett vinnande koncept!

Senare idag kommer Hanna och Lina hit för att fira mig lite i efterskott, så jag måste fundera ut något läckert att bjuda dom på! (Som om inte jag vore tillräckligt?) Hehe... Resten av dagen är oplanerad, förutom att jag har lyckats sno åt mig en av de åtråvärda tvättiderna i eftermiddag.



Love E!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild!

2011-05-24 @ 09:49:35
URL: http://minegeninspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0