Sunny day!

Idag har jag, Matilda och Hedvig tillbringat dagen på min stora thai-dyna mitt på Floras Kulle. Matilda hade med sig ljuvligt goda bullar som hon hade bakat, och dessa avnjöt vi, ackompanjerade av bra musik som dunkade ut ur min fina Pringles-högtalare. 

Solen sken för det mesta, men de få gånger då den gick i moln höll vi på att frysa ihjäl! En liten stund gick det an att ligga med endast en bikinitopp som täckte våran barm, men för det mesta fick tjocktröjorna vara på.

Johan, som är nyligt hemkommen från London, kikade även han förbi en sväng. När jag och Matilda blev nedbajsade av en ondsint fågel så tyckte vi att det var dags att plocka ihop våra grejor och bege oss hemmåt!





Love E!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0